Compulsieteam van economische zaken

Om de economie weer goed te laten draaien is centrale dwang dmv wetten met daarachter wapens, onontbeerlijk. Dit principe dat zich reeds vele malen bewezen heeft, zorgt dat de juiste zaken in de juiste handen terecht komen. De uitwassen van de vrije markt zijn zo langzamerhand wel bekend en vrijwillige relaties tussen onderdanen zijn dan ook uit den boze. De huidige crisis had eenvoudig voorkomen kunnen worden als meer vrijwillige relaties een dwangmatig karakter hadden gehad. De keuzestress kan op langere termijn verder verlaagd worden door de invoering van één wereldregering en de eenheids, solidariteits, gelijkheids en verbroederingsmunt: de globo

Af en toe zal de economie door een depressie gaan. Om die te bestrijden moeten uw heersers met grote hoeveelheden van uw geld en nieuw gecreëerd geld aan het shoppen slaan. Deze 'shoppingtherapie' voor economische depressies is bedacht door Keynes en algemeen geaccepteerd onder door ons ingehuurde economen. Aan het einde hebben de onderdanen minder en de heersers meer.

stimulering

Slaaf Suggestie Gebied