Compulsieteam van buitenlandse zaken

Dit compulsieteam zal op den duur overbodig worden, want de Partij van de Slavernij heeft als lange termijn doel één wereldregering, zodat onzekerheid over welke wetten van toepassing zijn, beperkt wordt. Tevens neemt het de mogelijkheid weg voor onderdanen om toch eigen bezittingen te vergaren in belastingparadijzen. Belastingparadijzen gaan tegen de grondgedachte van solidariteit en gelijkheid in, die zegt dat de vruchten van ieders arbeid het best door de dienaren van de staat kunnen worden aangewend ter verbetering van hun leefomgeving.

Bij die wereldregering hoort ook 1 wereldmunt (de globo), die de Partij van de Slavernij bereid is uit te geven in voldoende hoeveelheden om wereldhandel mogelijk te maken. Gebruik van andere munten dan de globo zal verboden worden en alleen contracten in de globo komen voor justitiële handhaving in aanmerking. Alternatieve instanties voor justitie zijn verboden. De wereldregering dient ook als uitstekend excuus om extra pijnlijke wetten door te voeren. 'Het moet van de hogere macht' heeft in het verleden ook altijd goed gewerkt. Verwijzing naar de wereldregering is ook een uitstekende manier om tegenstribbelende onderdanen met een kluitje in het riet te sturen.

Slaaf Suggestie Gebied

Comments: